FAQ

Indien een product bij ons op voorraad is bent u van harte welkom tijdens onze openingsuren om onder het genot van een kopje koffie in onze showroom rond te kijken.

Wij proberen een zo uitgebreid mogelijk assortiment in onze showroom op voorraad te hebben maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat we een product of machine niet hebben staan. Neemt u in dat geval contact met ons op en we gaan samen met u kijken wat de beste manier is om het product alsnog aan u te tonen of demonstreren.

Zolang de bestelling nog niet verzonden is en het geen speciaal voor u besteld product betreft neemt u contact met ons op om uw bestelling te wijzigen. Wij gaan onze uiterste best doen om het voor u op te lossen.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op om uw manco melding door te geven echter uiterlijk binnen 8 dagen.

Wij leveren alle uit voorraad leverbare producten binnen 5 werkdagen

B2B bestellingen leveren wij bij voorkeur af met ons eigen distributie netwerk en onze eigen chauffeurs. In uitzonderlijke gevallen kiezen wij ervoor om uw bestelling te laten bezorgen door een externe vervoerder.

Ja dat kan, neem contact met ons op voor de voorwaarden.

Als u bij ons voor de eerste maal een bestelling plaatst zullen wij deze aan u leveren na ontvangst van de betaling.

Indien op voorraad kan dat zeker tijdens onze openingstijden.

Indien een product niet aan uw verwachting voldoet kunt u het product binnen 8 dagen na levering retour sturen. Een wettelijke uitzondering geldt voor consumenten, hiervoor geldt een periode van 14 dagen.

Om in aanmerking te komen voor retourname dient het product compleet te zijn, niet gebruikt, onbeschadigd te zijn en zich te bevinden in de originele, ongeopende verpakking.

Voor een vlotte afhandeling van uw retouropdracht vragen wij u het retourformulier volledig in te vullen. Onze klantenservice neemt vervolgens contact met u op voor de afhandeling.

Indien aan deze voorwaarden is voldaan, zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen aan u gecrediteerd worden. Een wettelijke uitzondering geldt voor consumenten, het aankoopbedrag zal binnen 14 dagen worden teruggestort. Is niet aan alle voorwaarden voldaan dan behoudt Weska BV zich het recht voor om de retourzending te weigeren.

Bestellingen met een orderbedrag vanaf € 175,00 exclusief btw, worden binnen Nederland franco geleverd (met uitzondering van de Waddeneilanden). Onder de € 175,00 wordt de order belast met € 16,00 administratie- en verzendkosten.

Ja dat kan, uw eerste bestelling dient vooraf voldaan te worden, gaat u vaker bij ons bestellen kan dit uiteraard op rekening na goedkeuring van Weska.

U kunt betalen via Ideal, bankoverschrijving of contant in onze showroom.

Neem contact met ons op en we gaan samen met u kijken naar een oplossing.

Weska verstrekt een garantie van drie maanden op goederen, te rekenen vanaf het moment van aflevering. In afwijking van het voorgaande geldt voor machines de door de fabrikant gehanteerde garantietermijn

subfooter